מה עושים בחוג החלקה אמנותית על גלגיליות?

חשבת לרשום את הילד/ה לחוג החלקה אמנותית על גלגיליות? רוצה לדעת מה מהלך השיעור ומה עושים בו? הגעת למקום הנכון!

תחילת השיעור – ציוד

שיעור בחוג החלקה אמנותית על גלגיליות מתחיל בנעילת הגלגיליות. לרוב ניתן לקבל מהמורים גלגיליות בשיעורים הראשונים של החוג אם עדיין אין לתלמיד גלגיליות. המורים עוזרים לתלמידים לבחור את המידה הנכונה, לנעול ולקשור היטב את הגלגיליות. ישנם חוגי גלגיליות בהם שמים מגנים למרפקים, ברכיים וכפות הידיים וכן קסדה. אולם בחלק מהחוגים לא משתמשים במגנים כלל.

חימום

השיעור עצמו מתחיל בחימום. בחוגי ילדים תרגילי החימום נעשים תוך כדי משחקים שונים, למשל תופסת. לעתים החימום נעשה ללא הגלגיליות, כלומר המורים אומרים שמתחילים את השיעור בחימום ולא בנעילת הגלגיליות.

חזרה על השיעור הקודם

המורים חוזרים על מה שנלמד בשיעור הקודם בחוג ומדגימים. התלמידים חוזרים על כל התרגילים מהשיעור הקודם. זה טוב גם כחזרה על החומר ותרגול וגם למי שפספס שיעור.

תרגילים חדשים

אחרי תרגול החומר של השיעור הקודם, מתחילים ללמוד תרגילים חדשים. למידת תרגיל חדש כוללת הסברים והדגמות על ידי המורה. לאחר מכן התלמידים מבצעים את התרגיל ומקבלים הערות לשיפור מהמורה. אחרי שכל התלמידים הבינו את התרגיל, עוברים לתרגל אותו תוך כדי משחקים. אם לומדים, למשל, לנסוע על רגל אחת, משחקים ב"מלך/ת החסידות" – צריך להישאר כמה שיותר זמן על רגל אחת. מי שנשאר אחרון על רגל אחת מנצח. אם לומדים להחליק מהר, מתחלקים ל-2 קבוצות, מפזרים כדורים (ב-2 צבעים) במגרש והתלמידים צריכים להספיק להגיע אל הכדורים, להרים ולחזור לשים אותם במקום. הקבוצה שאוספת את כל הכדורים ראשונה היא המנצחת.

השארת תגובה